הצהרת נגישות

קבוצת ליסקאר  פועלת בנחישות ומשקיעה מאמץ ומשאבים כדי לקדם ולשפר את נושא הנגישות הן בסניפי החברה והן במדיה הדיגיטלית.

חשוב לנו לתת את לכל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות ואנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו  להם לחוות חווית שירות טובה ונעימה.

באתר ליסקאר הושקעו מאמצים ומשאבים על מנת להנגיש את המידע והשירותים הכלולים בו בהתאם לדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. כחלק מהיערכות החברה להנגשת השירות ללקוחות עם מוגבלות, מונה רכז נגישות. קבוצת ליסקאר תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה ואנו מזמינים את הציבור הרחב לפנות אלינו בכל הצעת ייעול לשיפור השירות שתישקל בכובד ראש.

פניות לרכז נגישות  

אנו משקיעים מחשבה רבה ומשאבים כדי לתחזק את הנגשת האתר בצורה הטובה ביותר. ככל שנתקלתם בבעיה כלשהי בנושא הנגשה, או ככל שיש לכם הצעה ליעול ושיפור ההנגשה, אנא פנו לרכז ההנגשה שלנו בצירוף פרטים אודות הצעת הייעול או הבעיה בה נתקלת ואנו נעשה את המירב ליתן לכם מענה טוב ויעיל. 

ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו שם רמי ענבר  טלפון: 04-8422727 מייל: nagish@leascar.co.il

להלן פירוט התאמות ההנגשה שביצענו.

הנגשת אתר האינטרנט.

  • האתר הונגש ועומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013
  • האתר הונגש בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA ומסמך 0 WCAG2 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת  User accessibility
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

ראיה

  • הנגשת אתר האינטרנט- כמפורט לעיל.
  • מוקד שירות טלפוני – נציגינו זמינים וערוכים לשלוח מידע במדיה באמצעות הדפסה בפונט מוגדל.

שמיעה או דיבור

  • אפשרות לקבלת שירות/מענה ומתן הוראות באמצעות פניה בכתב/בפקסימיליה/בדוא"ל.
  • התאמת מענה הקולי לכלל לקוחות החברה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. שירות המענה הקולי זמין בכל שעות היממה, כל ימות השבוע 24/7. המענה הקולי מותאם בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע.

מוטוריקה/כיסא גלגלים

  • סניפים נגישים- ליסקאר פועלת להנגיש את סניפיה ללקוחות עם מוגבלויות. בין היתר מבוצעות ההתאמות הבאות: התאמת הגישה לסניף, הכשרת עמדות שירות נגישות, ועמדות המתנה. 
  • חיות שירות- חיות שירות כגון כלבי נחייה מותרים לכניסה בסניפי החברה.